Відтепер свої звернення черкасці можуть надсилати через Інтернет

Державна податкова інспекція у м. Черкасах повідомляє, що з 28 жовтня 2015 набрала чинності нова редакція статті 5 Закону України від 02.10.1996 р. № 393/96-ВР «Про звернення громадян», згідно з якої звернення може бути усним чи письмовим (електронне звернення). 

Відтепер громадянин може викласти своє звернення до ДПІ у м. Черкасах в будь-який з нижченаведених способів:

- засобами телефонного зв'язку за номерами: 35-33-37, (067) 138-28-63;

- використання мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на поштову скриньку ck.2301zvern@sfs.gov.ua;

- поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до ДПІ за адресою: 18000, м. Черкаси, вул.Хрещатик, буд.235, каб. 336, тел. 35-33-37;

- під час особистого прийому керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів інспекції, на який можна записатись за тел. 35-33-37. 

Водночас повідомляємо, що у письмовому зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.        

Також звертаємо увагу, що відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.