Оновлений центр обслуговування населення комунального підприємства «Черкасиводоканал», що на вулиці Гетьмана Сагайдачного, 12, уже готовий приймати своїх відвідувачів. Він запрацював у понеділок, 19 грудня, – інформує прес-служба Черкаської міської ради. У його приміщенні після реконструкції створили комфортні для споживачів умови, а ще тут доступний весь спектр послуг, пов’язаних із водопостачанням та водовідведенням.
Черкаський водоканал відкрив для клієнтів оновлений абонентний відділ (ФОТО)
Як розповів директор підприємства Сергій Овчаренко, донедавна абонвідділ розміщувався в іншій будівлі. Їй уже близько 20 років. За цей час майже вдвічі зріс і штат працівників абонентного відділу, тож у «старому» приміщенні умови праці для їхньої роботи зі споживачами не достатньо відповідали вимогам сучасності.
– Жителі Черкас можуть звертатися сюди з будь-яких питань, які стосуються чи то нарахування плати за послуги водопостачання та водовідведення, чи то пільг і субсидій, – розповів Сергій Володимирович. – Бувають і ситуації, коли на думку мешканця, йому неправильно нарахували плату за послуги. Власне, з таких та подібних питань споживач може підійти сюди й проконсультуватися в нашого працівника.
Для зручності жителів Черкас в одному приміщенні облаштували кол-центр (що в телефонному режимі приймає показники лічильників) та каси підприємства, що дозволить, у разі потреби, сплатити за отримані послуги на місці. До слова, щодня абонентний відділ КП обслуговує, щонайменше, сотню громадян. Інколи їхня кількість може зрости й до півтори тисячі.
Працюватиме оновлений Центр із понеділка до п’ятниці з 8:00 до 17:00. У суботу – з 8:00 до 13:00.
Із роботою оновленого абонентного відділу ознайомився міський голова Черкас Анатолій Бондаренко та його перший заступник Станіслав Овчаренко. Очільник міста висловив сподівання, що завдяки такому крокові співпраця з черкасцями, які користуються послугами водоканалу, вийде на якісно новий рівень.