На думку директора комунального підприємства «Черкасиелектротранс» Черкаської міської ради Петра Кучера, якщо сьогодні мова йде про транспортну реформу, потрібно впровадити електронний облік перевезених пасажирів, у тому числі й пільговиків.
– У 2011 році була прийнята концепція розвитку транспорту. Це, власне, те, що я називаю програмою транспортної реформи. Разом із тим, розглядалася й оптимізація маршрутної мережі міста, – розповів Петро Кучер у коментарі виданню ВиЧЕрпно.
З досвіду інших міст, зазначив він, всі ці процеси зажди починаються з електротранспорту.
Щодо диспетчерської, яка має бути створена в місті, Петро Кучер зазначив, що її завдання – управління, облік і контроль за транспортною роботою, а в завершеному варіанті в кінці зміни через програму 1С буде нараховуватися заробітна платня лінійним працівникам. Вона буде враховувати, коли виїхав тролейбус, і коли заїхав.
– Мені набридло слухати, коли говорять «Ми даємо гроші підприємству». Та не треба нам давати. Давайте обліковувати транспортну роботу підприємства і платити підприємству за виконану роботу, – говорить він. – Але і це – просто опції. А транспортна реформа в цілому – це цілий комплекс робіт.