Донарахування електроенергії у рахунках обленерго – привід численних звернень споживачів до консультаційних підрозділів ПАТ «Черкасиобленерго».
Енергетики пояснили процедуру донарахування. Полягає вона в тому, що за умови відсутності переданих показників лічильника на кінець місяця, програма автоматично донараховує кіловат-години за певним алгоритмом.Так, кількість кіловат-годин, які до нараховуються, визначається наступним чином: кількість кіловат-годин, яку споживач використав на день останньої передачі показів лічильника, ділиться на кількість днів, які минули від попереднього зняття показів. Отримане число – середньодобове споживання енергії за цей місяць. Середньодобовий показник множать на кількість днів, які залишилися до кінця розрахункового місяця, й отримують кількість кіловат-годин, на основі яких і формують рахунок, повідомили в Черкаської ОДА.
Процедура донарахування відбувається відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 591 від 23.08.2016 р. В документі визначено розрахунковий період для встановлення розміру оплати спожитої електричної енергії – це календарний місяць (з першого по перше число). У п. 21 зазначено, що кожен споживач має щомісяця передавати покази лічильника на перше число місяця, наступного за розрахунковим (тобто покази за вересень мають передаватися станом на 1 жовтня, покази за жовтень – станом на 1 листопада і т д).
Крім того, у Постанові чітко визначений розрахунковий період, коли передані покази вважаються такими, які передані на перше число: 2 останні робочі дні поточного місяця і 3 перші робочі дні наступного.
У випадку, коли покази лічильника фіксуються раніше, усі енергетичні підприємства держави зобов’язані робити донарахування по середньому до кінця місяця.
– Хочемо заспокоїти наших споживачів: двічі за одні й ті самі кіловати їм оплачувати не доведеться, – пояснює інженер Навчально-курсового комбінату ПАТ “Черкасиобленерго” Олена Коваль. – Оскільки кожного наступного місяця донарахована сума віднімається від рахунку споживача. Якщо ви бажаєте, щоб донарахування за вашим особовим рахунком не здійснювалися, будь ласка, передавайте покази самостійно кожного місяця саме у розрахунковий період.
Покази можна передати за телефонами абонвідділу РЕМу (у робочий час), телефонами кол-центру Обленерго (цілодобово) та на сайті cherkasyoblenergo.com через форму «Передати покази лічильника», а з жовтня – у особистому кабінеті споживача. Щоправда, показники лічильника так само доведеться вносити у розрахунковий період.
Довідки та консультації можно отримати за телефонами:
кол-центр (цілодобово) – (0472)338787, (073)7818787, (067)6904848, покази лічильників, консультації;
ІКЦ (9.00-16.00) – (0472) 33-57-44, розгляд скарг та звернень;
Черкаський РЕМ (7.30-16.45 ) – (0472) 356511, 395370, 395595, 395310, консультації, покази лічильників.
Читайте також: Найбільшу заробітну плату в Черкаській області пропонують інженерам, директорам та агрономам.