Онлайн-чат - сучасний засіб комунікації між органами влади та громадянами.
Сервіс забезпечить швидке реагування на звернення громадян, які стосуються процедури державної реєстрації актів цивільного стану, повідомили у ГУ юстиції в Черкаській області.
За його допомогою громадяни мають можливість:
- задати питання та одразу отримати відповідь в режимі "живого спілкування";
- оставити питання в будь-який зручний час, відповідь на яке можна отримати в найкоротший термін;
- оцінити якість наданих послуг і написати свою думку.
Перевагою Онлайн-чату є зручність для громадян, скорочення витрат, швидке рішення проблем та зростання довіри і лояльності. Люди відчувають себе більш впевнено і невимушено, якщо знають, що в будь-який час можуть звернутися за допомогою до фахівця, достатньо лише відкрити віконце чату.
Скористатися послугою та отримати відповіді на запитання в режимі онлайн можна, звернувшись на офіційний веб-сайт Головного територіального управління юстиції в Черкаській області (http://uprav.ck.minjust.gov.ua).
Читайте також: Червень на Черкащині прогнозують аномально теплим.