«Гаряча лінія» та приймальня працюватимуть до 17 серпня включно.
Звернувшись до приймальні або на телефонну лінію, вступники можуть отримати всі роз’яснення щодо вступу до вишів, подати скаргу тощо, повідомили в Міносвіти.
Консультативні телефонні лінії (понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00)
МОН: +38 (044) 287-89-29, +38 (068) 951-25-13, +38 (050)-550-54-11, 0 800 504 425 – безкоштовно.
Електронні звернення можна надсилати на скриньку vstup2018@mon.gov.ua
Департамент професійної освіти МОН (питання вступу до закладів ПТО) +38 (044) 287-82-06, +38 (044) 287-82-13.
Департамент середньої освіти (питання щодо документів про середню освіту) +38 (044) 481-47-67, +38 (044) 481-32-07.
ЄДЕБО, ДП «Інфоресурс» (cервic підтримки з реєстрації електронних кабінетів та подання електронних заяв): +38 (044) 290-18-13, +38 (095) 281-13-54, +38 (067) 551-2474, +38 (093) 342-38-63.
Електронні звернення можна надсилати на скриньку ez@inforesurs.gov.ua
Фонд «Відкрита політика» (консультації щодо вступу з Криму та Донбасу)
Урядовий контактний центр 1545
Прийом громадян: бул. Шевченка, 16, к. 117 (понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00).
Читайте також: День випускника: у Черкасах школи закінчили 1370 учнів.