У КП «Черкасиводоканал» телефонують споживачі та повідомляють про підозрілого чоловіка, який представляється головним інженером підприємства та наполегливо пропонує замінити застарілі труби та встановити лічильник.
Після такого візиту у людей зникають речі та гроші.
"Працює шахрай за відомим сценарієм. Під виглядом працівника водоканалу потрапляє до квартири для обстеження внутрішньобудинкових мереж. Повідомляє, що вони підлягають заміні та пропонує встановити лічильник. Вимагає показати договір на отримання послуг. Поки господарі шукають документи, злодій користується можливістю та обкрадає їх", – розповів директор КП «Черкасиводоканал» Сергій Овчаренко.
КП «Черкасиводоканал» закликає своїх споживачів бути пильними і завжди пам’ятати, що працівники їх підприємства під час виконання своїх обов’язків мають посвідчення. Щоб випадково не впустити в свою домівку шахраїв, КП «Черкасиводоканал» просить обов’язково перевіряти його наявність.
Пам'ятайте: всі працівники КП «Черкасиводоканал» мають посвідчення;
- обстеження внутрішньобудинкових (квартирних) мереж підприємством не проводиться – це власність споживачів;
- контролери КП «Черкасиводоканал» можуть вимагати, згідно з договором, показати місце встановлення квартирного лічильника для зняття показників чи для його опломбування/розпломбування. Вони мають на це право, але винятково за наявності посвідчення.
Інформацію щодо візиту контролера можна отримати за телефонами: (0472) 38-46-38; (093) 360-49-21; (093) 360-49-25; (067) 691-20-05; (050) 384-63-85; (067) 627-78-92.