Відтак, від сьогодні, 22 серпня, прийом громадян в Центрі обслуговування споживачів тимчасово призупинено.
Свої звернення до виконавця послуг споживачі можуть направляти:
у паперовому вигляді на поштову адресу підприємства;
електронним листом на e-mail: cherk_tec@meta.ua.
Відповіді на звернення споживачів фахівці підприємства здійснюватимуть в електронному або телефонному режимах.
З питань щодо оплати комунальних послуг, передачі показників та опломбування/розпломбування квартирних лічильників гарячого водопостачання просимо звертатись до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ. Телефони для довідок: контактний багатоканальний телефон (0472) 31-96-90; (067) 57-47-496; (067) 57-74-839; (050) 46-42-160; (095) 27-64-160; (093) 17-03-473.
З огляду на ситуацію, що наразі склалася в Україні, адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» наполегливо радить споживачам, впродовж вищезазначеного періоду, вирішувати нагальні питання дистанційно та максимально користуватися онлайн-сервісами.
Так, передачу показань квартирних приладів обліку гарячої води виконавцю послуг споживачі можуть здійснювати, скориставшись одним із зручних способів, а саме:
• залишити голосове повідомлення на автовідповідач за допомогою послуги «Голосова пошта» (0472) 31-96-90;
• надіслати повідомлення на Telegram: +38 (050)-490-81-02;
• відправити показники на електронну пошту: poktec@ukr.net;
• скористатися онлайн-сервісом «Особистий кабінет» на нашому офіційному сайті: https://cabinet.khimvolokno.com.ua/wb4tecls/login/auth
• за телефонами: (0472)31-96-90; Lifecell +38(093)170-34-73; Vodafone +38(050)464-21-60 // +38(095)276-41-60; Київстар +38(067)57-47-496 // +38(067)577-48-39.
Перемога буде за нами! Слава Україні! Слава ЗСУ!
Джерело: Прочерк