Про це інформують на фейсбук-сторінці водоканалу.
КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ, ЯКЩО НЕМАЄ ХОЛОДНОЇ ВОДИ, ТИСК ВОДИ ЗАНИЗЬКИЙ АБО СТАЛАСЯ АВАРІЯ?
Надати або отримати інформацію можна за телефонами:
0800300410 – обслуговування абонентів; 37-35-33 – диспетчер, повідомити про аварію; 54-36-73 – додаткові послуги.
ЯК ДІЗНАТИСЯ, ДЕ ЗАРАЗ ТРИВАЮТЬ РЕМОНТНІ РОБОТИ НА МЕРЕЖАХ?
Ця інформація розташована на сайті КП “Черкасиводоканал”. Внизу головної сторінки розміщена онлайн-карта вулиць з детальним описом, які саме ремонтні роботи зараз тривають у місті. Там також є адреси центрів обслуговування підприємства, пунктів продажу доочищеної води та водограїв і питних фонтанчиків.
В ЯКІ ТЕРМІНИ ВАЖЛИВО ПЕРЕДАВАТИ ПОКАЗНИКИ ІЗ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ?
Для правильного нарахування за спожиті послуги водопостачання та водовідведення показники необхідно передавати щомісяця з 25 до 30 чи 31 числа.
Також читайте: Черкаський міськвиконком ухвалив рішення, яким забороняє нарахування будь-який штрафів, підвищених тарифів та інших стягнень щодо “Черкасиводоканалу”.
Джерело: Вісімнадцять три нулі