Онлайн-продаж залізничних квитків перевищив обсяг продажів у касах через офіційний застосунок Укрзалізниці. За повідомленням прес-служби компанії, пасажири придбали у застосунку 22,8% від загальної кількості проданих квитків у квітні, а до кас звернулося 22,3% пасажирів.
На сьогодні можна відзначити, що загалом вже 78% квитків на поїзди реалізується саме онлайн – не тільки через за стосунок, але й через офіційний сайт УЗ, чат-боти, партнерські канали продажу.
Заступниця директора Департаменту з питань інформаційних технологій Укрзалізниці Вікторія Галатін повідомила, що розробники застосунку в одному з останніх релізів додали нову функцію у застосунку, а саме: можливість докупити до існуючого квитка ще квиток на багаж та тварин. Раніше це робилося тільки в касі.