Віце-президент компанії „Петрус” Віталій Войцехівський провів брифінг з приводу затримання працівниками УБОЗу групи осіб , що займалася виготовленням та збутом фальсифікованої горілки під популярною торговою маркою „Златогор”. За його словами, лікеро-горілчаний завод „Златогор”, щоб уникнути надалі подібних інцидентів, планує запроваджувати нові ступені захисту своєї продукції.
Він, зокрема, зазначив, що підроблена продукція була шкідливою для здоров'я споживачів через великий вміст альдегідів, синюшних масел, смол та металів.
- Покупці перед тим, як придбати продукцію, мають у першу чергу звернути увагу не на ціну, а на ті ступені захисту, які виробники алкогольної продукції використовують. Так, продукція марки „Златогор” має фірмову пляшку, ковпачок із літографією, оригінальну етикетку і спеціальний спосіб нанесення дати виготовлення, де вказується номер лінії і час виготовлення, - сказав Войцехівський.
Він також пояснив, що його компанія шукатиме інші засоби захисту, але знімати з виробництва ті марки, які були підроблені, ніхто не збирається:
- „Златогор”, „Горілочка”, „Статус” – по цій продукції дуже рідко є підробки, бо там оригінальні і пляшка, і етикетка. Але ще у нас є продукція так званого дешевого сегменту – „Графська”, якає реалізується в ординарній пляшці. Були пропозиції зняти її з виробництва, бо дуже часто трапляється фальсифікат. Але через кілька місяців ця продукція продаватиметься у своїй оригінальній пляшці, яку розробить наш відділ маркетингу.
Войцехівський також запевнив, що запровадження нових ступенів захисту практично не вплине на підвищення цін на продукцію.
- Наш маркетинг працює для людей, які рахують кожну копійку. Тобто, новий захист буде, він буде дієвий, але продукція через це не подорожчає. Ми попрацюємо над тим, щоб змінити форму пляшки і ковпачка. Щоб підробити таку продукцію, потрібно буде купувати обладнання, яке коштує сотні тисяч євро, а це не всім по кишені, - переконаний Войцехівський.