Перевізник, який минулого тижня за власним бажанням не випустив на лінії автобуси №20, 31, 25 та 12 може позбутись своїх маршрутів. Про це на прес-конференції розповів секретар міської ради Олександр Радуцький.
– Це – підприємство «ЧАРЗ-Авто», яке минулого тижня самостійно прийняло рішення зупинити роботу чотирьох своїх маршрутів. Таких прецедентів в місті не повинно бути, і за такі дії перевізник має відповідати. Зокрема, нині вирішується питання щодо дострокового розірвання з ним договору. З цього приводу я вже провів необхідні консультації з керівництвом департаменту ЖКК Черкаської міської ради та управлінням транспорту, – наголосив Олександр Романович.
За його словами, у нинішніх умовах здійснити цю процедуру у законному руслі можливо лише через суд. Тому юристи міськвиконкому вже підготували відповідний пакет документів для розірвання договору на обслуговування з «ЧАРЗ-Авто» у судовому порядку.
Разом з тим, Олександр Радуцький повідомив, що з тими перевізниками, які пішли назустріч жителям Черкас, та в цей непростий час обслуговують міські маршрути у повному обсязі, нині ведуться перемовини щодо того, аби визначити, хто з них погодиться працювати додатково на маршрутах №20,31,25 та 12.
– З цими перевізниками буде укладено тимчасову угоду терміном на три місяці. Після чого – буде проведено повноцінний конкурс на обслуговування згаданих маршрутів, – пояснив Олександр Романович.
А також нагадав, що на останньому засіданні виконкому у п’ятницю, 27 лютого, було прийнято рішення про початок регуляторної процедури з підняття тарифу на проїзд у міських маршрутних автобусах.
– Мова йде про підняття до чотирьох гривень, як цього вимагають перевізники. Проте без проходження процедури регуляторного акту ні про яке підняття проїзду не може й бути мови. Орієнтовно це займе місяць, а то й два, – акцентував секретар міської ради.
До того ж часу з перевізниками домовлено про скорочення чисельності одиниць транспорту на маршрутах у години з меншим навантаженням. Зокрема, до 10-ї ранку черкаські маршрутки працюватимуть у звичайному режимі, з 10-ї до 16-ї – у скороченому (це означає, що на лініях працюватиме вдвічі менше одиниць автобусів, а отже – вдвічі зросте інтервал руху і, відповідно, час очікування пасажирів на зупинках громадського транспорту). Також з 16-ї до 19-ї години знову перевізники працюватимуть у звичайному режимі, а після 19-ї – у скороченому.
Олександр Радуцький відзначив, що це – вимушений крок, який допоможе скоротити витрати перевізників, при цьому зберігши існуючий тариф для населення, на період поки триватиме процедура регуляторного акту.
Воодночас секретар міської ради повідомив, що аналогічне підвищення в найближчий місяць очікує і на електротранспорт. Вже готовий регуляторний акт про підняття проїзду у тролейбусах з 1,25 до 1,5 гривні. Проте таке здорожчання відбудеться лише після відповідного громадського обговорення.