Інноваційні рішення «АТБ» підвищують рівень комфорту та безпеки в Черкасах
Найбільша торговельна мережа України постійно підвищує рівень обслуговування покупців. «АТБ» впроваджує інноваційні рішення та найсучасніші сервіси, що роблять процес купівлі товарів у супермаркетах мережі максимально простим, комфортним і безпечним для мільйонів клієнтів, у тому числі й для жителів наших Черкас. Тепер у 24 областях країни працюють 1162 магазини лідера вітчизняної галузі ритейлу. Асортимент кожного з них перевищує 3,5 тисячі найменувань – це гарантовано свіжі продукти та якісні товари першої необхідності.
«Стратегія нашого розвитку заснована на потребах клієнтів, яких в «АТБ» прийнято вважати партнерами по бізнесу. Ми системно підходимо до питань, які важливі для більш ніж чотирьох мільйонів наших покупців. Це комфорт, гарантована якість і доступні ціни. Ефективно вирішувати такі завдання нам вдається завдяки впровадженню сучасних інноваційних рішень і створенню додаткових клієнтських сервісів», – поділився Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».
Цьогоріч відкрився перший у країні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Весь процес приймання замовлення, його обробки та доставки вибраних товарів на зазначену клієнтом адресу найчастіше займає менше часу, аніж ми зазвичай очікуємо кур'єра з піцою. Завдяки такому сервісу мільйони українців, включаючи й жителів нашої Черкаської області, могли підтримувати гідний рівень життя в умовах національного карантину.
Нині в «АТБ» з'явився сервіс попереднього замовлення, який позбавив покупця необхідності витрачати час на пошуки продуктів у торговому залі. (Хоча це й нескладно, оскільки в супермаркетах мережі все зроблено для зручності клієнтів.) Проте заощадити час і мінімізувати контакти тепер легко, зібравши свій пакет онлайн і вибравши найбільш зручний магазин у Черкасах, де його можна одержати. За час шляху до супермаркету продукти вже будуть зібрані. Потрібно тільки оплатити їх (також це можна зробити онлайн і показати чек у спеціально відведеній зоні магазину). На це вистачить декількох хвилин.
Зараз у десяти магазинах «АТБ» тестують ще один сервіс, завдяки якому черг біля кас взагалі не буде. Це технологія Scan & Go, що дозволяє за допомогою смартфона самостійно відсканувати штрих-коди обраних продуктів і оплатити їх онлайн у спеціальному мобільному додатку «Скануй Купуй». Виходячи з магазину, слід показати консультантові інформацію про оплату. Найближчим часом компанія планує поширити цю технологію на всі свої супермаркети.
Варто зазначити, що скупчення людей біля кас «АТБ» практично не побачиш, оскільки раніше був впроваджений ще один сервіс – «Єдина черга». Аби значно знизити ризик зараження коронавірусом, у торговельній мережі ввели систему розподілу потоку клієнтів у прикасових зонах.
У торговому залі будь-якого магазину мережі все обладнано по-європейськи інформативно та лаконічно. Довго шукати товар чи інформацію про нього не доведеться. Уже стартував проєкт зі встановлення в магазинах прайс-чекерів. Це невеличкі прилади, за допомогою яких покупці можуть самі відсканувати товар і дізнатися його вартість. Поки що нововведення тестують у п'яти магазинах, але незабаром його можна буде побачити вже в сотні супермаркетів.
Серед ефективних і нетривіальних диджитал-рішень компанії особливе місце займає інтелектуальний помічник «АТБОТ». От уже два роки він спілкується з мільйонами клієнтів у популярних месенджерах Viber і Telegram. Сервіс замінив застарілу паперову книгу скарг і пропозицій. Чат-бот здатен моментально надати точну інформацію про асортимент, акції, магазини та вакансії у компанії. Щоб його запустити, треба відсканувати камерою смартфона QR-код і перейти за посиланням. Це зручний канал зворотного зв'язку та знаковий крок у диджиталізації українського ритейлу.
«Наше завдання – створити для покупців максимально комфортні та безпечні умови для купівлі товарів у мережі «АТБ». Усі сервіси, які ми сьогодні впроваджуємо в магазинах, спрямовані на полегшення та прискорення цього процесу. Зручність і легкість здійснення покупок – от головні цілі, які сьогодні переслідує всеукраїнська торговельна мережа “АТБ”», – пояснила Наталія Шаповалова, генеральний директор ТОВ «АТБ-Маркет».
Цікаво, що багато того, що в наші дні є нормою для будь-якого черкаського супермаркету, було протестовано, впроваджено (а іноді й розроблено) саме в мережі «АТБ». Навіть концепція магазину самообслуговування, коли покупець не чекає біля прилавка, а сам вибирає необхідні продукти, кладе їх у візок, а потім оплачує, підходячи до каси, уперше в нашій країні була представлена в «АТБ». Процес розвитку не зупиняється – послуговуючись стратегією динамічного розвитку, компанія освоює диджитал-рішення у сфері роздрібної торгівлі та вважається лідером стосовно впровадження сучасних клієнтських сервісів.