Продукти онлайн, або Як працює перший в Україні інтернет-магазин «АТБ»
Сьогодні в Україні вже спостерігають перші ознаки другої хвилі пандемії коронавірусу. Добова кількість нових випадків зараження перевищила сім тисяч осіб і, на жаль, продовжує зростати. Пік коронавірусного зараження ще не пройдено, тому медики постійно закликають громадян піклуватися про здоров'я: якщо є можливість – уникати великого скупчення людей, носити захисні маски, часто та ретельно мити руки…
На тлі загрози, що насувається, багато жителів Черкас і області перейшли на віддалений режим роботи, а також відкрили для себе нові сервіси й інноваційні рішення, які можуть мінімізувати ризик зараження – почали купувати продукти онлайн. Усе більшої популярності серед покупців набуває перший в Україні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Його відкрили навесні поточного року. Він став справжнім порятунком для громадян, у тому числі й жителів Черкас, в умовах дуже суворого національного карантину. Цей новий для української галузі роздрібної торгівлі сервіс дозволив мільйонам українців підтримувати гідний рівень життя, купувати улюблені продукти і при цьому заощаджувати. В асортименті онлайн-магазину «АТБ» представлено понад сім тисяч найменувань гарантовано свіжих продуктів і якісних товарів першої необхідності. Найбільшим попитом зараз користуються категорії «Бакалія», «Алкоголь» і «Молочна продукція».
Зараз близько 65% онлайн-покупок українці роблять за допомогою смартфонів і мобільних додатків. Цей показник продовжує зростати. Процес приймання замовлення, його обробки та доставки вибраних товарів на зазначену клієнтом адресу в Черкасах займає менше двох годин. При цьому ціни в інтернет-магазині такі самі, як і у звичайному супермаркеті «АТБ» – як правило, вони на 10–15% нижчі за середньоринкові. Якщо клієнт найбільшої української торговельної мережі вибере акційні пропозиції або ж купить продукцію власних торгових марок «АТБ», то економія становитиме 40% і навіть більше. Корпорація «АТБ» володіє чотирма власними торговими марками, що належать до різних цінових категорій. Преміальний сегмент представлений ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», середній плюс – «Спецзамовлення “АТБ”», середній – ТМ «Своя лінія». Найбільш ощадливу продукцію пропонує ТМ «Розумний вибір». Це здорові продукти, якість яких не нижча якості товарів розкручених брендів, а от коштують вони значно дешевше.
Про зростання популярності інтернет-магазину «АТБ» серед громадян України також можна судити за тим, що середній чек (підсумковий виторг, поділений на кількість чеків) нині становить 500–700 гривень. Це є досить солідним показником для будь-якого маркету, проте інтернет-магазин відкрився менше року тому і став новим явищем у галузі роздрібної торгівлі країни.
«Ринок онлайн-торгівлі в Україні стрімко зростає. Пандемія тільки прискорила цей процес. Зараз ми є свідками трансформації роздрібного ринку в Україні, тому що ситуація змусила покупця подолати свої страхи та недовіру до купівлі товарів онлайн і платежів в Інтернеті та зрозуміти, що це зручно й безпечно», – повідомив в одному з нещодавніх інтерв'ю генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.
Пандемія коронавірусу та карантинні обмеження дали потужний імпульс розвитку онлайн-ритейлу. Якщо раніше цей вид торгівлі розглядали, скоріше, як доповнення до основного напрямку діяльності, то тепер він показав свою ефективність і швидко набирає обертів. Навіть ті жителі нашого міста й області, які ставилися до купівлі товарів онлайн боязко, змогли переконатися на власному досвіді, наскільки це просто та комфортно.
«По суті, ринок онлайн-торгівлі продуктами харчування почав активно розвиватися лише в 2020 році, коли на нього вийшли всі ключові гравці ринку. У покупця до цього часу просто не було можливості зрозуміти, які переваги він одержує. Тому першочергове наше завдання – поламати стереотипи та закріпити звичку робити те, що зручно й безпечно!» – сказав Борис Марков.