Смачно й ощадливо: збираємо продовольчий кошик у Черкасах, не витрачаючи зайвого
Жителі Черкас помітили, що на харчування тепер витрачають значно більші суми, ніж раніше. На жаль, реальність така, що ціни на продукти постійно зростають. Причини, звісно, зрозумілі: майже рік у країні діють карантинні обмеження, постачальники та виробники зазнають збитків, отже, часом змушені використовувати такі заходи.
Можливість щодня купувати якісні продукти та не витрачати багато грошей у мільйонів громадян України, в тому числі й у Черкасах, все-таки є.
Простий і перевірений роками спосіб заощаджувати сімейний бюджет, не відмовляючи собі в придбанні улюблених продуктів і навіть делікатесів, надає мільйонам українців найбільша торговельна мережа країни «АТБ». Тепер у 24 областях країни працюють 1206 таких супермаркетів. Їхня кількість постійна збільшується, оскільки щорічно компанія відкриває близько сотні магазинів, підкорюючи нові регіони. Карта присутності супермаркетів лідера вітчизняного ритейлу зараз включає 307 населених пунктів, у тому числі й наше місто.
Компанія посідає лідируючі позиції за багатьма показниками й уже більш як чверть століття дотримується своєї помірної цінової політики. Вартість будь-якого товару на прилавках «АТБ» нижча за середньоринкову на 10–15%. Якщо відслідковувати акції («Товар тижня», «Товар дня» тощо), то заощадити на купівлі продукції у цих маркетах можна до 40–50%. І це стосується навіть імпортних товарів! Приміром, ви знаєте, де можна купити смачні польські ковбаски, свіжі цитрусові або ароматну італійську мелену каву за посильну суму для української родини із середнім доходом? У магазині «АТБ»!
Корпорація додержується принципів соціально орієнтованого бізнесу, працює з мінімальною націнкою. Тут заробляють не на вартості товару, а на обсягах його реалізації. І ці обсяги вражають: за підсумками минулого року товарообіг мережі становив 149,8 млрд грн. (разом із ПДВ). Протягом 2020-го він виріс на 18,2%.
Щоб клієнти мали можливість заощаджувати, «АТБ» оптимізує свої бізнес-процеси, застосовує сучасні енергоощадні технології, розвиває власну логістичну інфраструктуру (має великий автопарк, мультитемпературні складські центри), а головне – працює з виробниками без посередників.
Покупцям пропонують різноманітний асортимент товарів власних торгових марок «АТБ». Така продукція вже полюбилася жителям Черкас і області. За якістю вона не поступається більш розкрученим брендам, а от ціни значно нижчі. Цей ексклюзивний асортимент (продукцію ВТМ продають тільки в магазинах «АТБ») становить майже третину від загального – зараз у кожному із супермаркетів торговельної мережі можна вибрати товари з більш ніж 3,5 тисяч найменувань.
«Компанія заробляє не на націнці, а на обсягах продажів. Ми додаємо максимум зусиль, щоб забезпечити стабільні ціни, насамперед на соціальну групу продуктів харчування та товари першої необхідності», – повідомили нам у пресслужбі компанії «АТБ-Маркет».
Сьогодні «АТБ» є не тільки лідером галузі роздрібної торгівлі за товарообігом, числом магазинів, географією присутності, обсягом сплачених податків, але й за кількістю клієнтів. Щодня магазини цієї мережі в 24 областях України, включаючи й Черкаську, відвідують більш ніж 4 мільйони осіб. Клієнти високо оцінили можливість купувати якісні продукти та при цьому суттєво заощаджувати.
Мільйони українських громадян знають торговельну мережу «АТБ» як найбільш надійного, перевіреного часом постачальника гарантовано свіжих продуктів по максимально доступними цінами.