Квитки онлайн чи через каси: в Укрзалізниці повідомили, скільки пасажирів користується застосунком під час планування подорожей
Онлайн-продаж залізничних квитків перевищив обсяг продажів у касах через офіційний застосунок Укрзалізниці. За повідомленням прес-служби компанії, пасажири придбали у застосунку 22,8% від загальної кількості проданих квитків у квітні, а до кас звернулося 22,3% пасажирів.
На сьогодні можна відзначити, що загалом вже 78% квитків на поїзди реалізується саме онлайн – не тільки через за стосунок, але й через офіційний сайт УЗ, чат-боти, партнерські канали продажу.
Заступниця директора Департаменту з питань інформаційних технологій Укрзалізниці Вікторія Галатін повідомила, що розробники застосунку в одному з останніх релізів додали нову функцію у застосунку, а саме: можливість докупити до існуючого квитка ще квиток на багаж та тварин. Раніше це робилося тільки в касі.
Бачимо, що ця функція і всі попередньо реалізовані — затребувані та користуються попитом серед користувачів. Маємо ще багато вимог до функціональності, які упорядковані за ступенем важливості, і далі продовжуємо працювати над покращенням наших онлайн послуг, - повідомила пані Галатін.
Крім того, застосунок допомагає вчасно отримувати нагадування про поїздку, повідомлення про колію, час відправки рейсу та про ті чи інші зміни у русі потягів. Тож користуватись ним дуже зручно.